دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

فروش,مقالات, اجتمای فرهنگی هنری پاورپینت کارآموزی نمونه سوال پایان نامه تحقیق عمومی
دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

فروش,مقالات, اجتمای فرهنگی هنری پاورپینت کارآموزی نمونه سوال پایان نامه تحقیق عمومی

تحقیق مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا


این تحقیق در مورد مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا در 50 صفحه و در قالب ورد و شامل مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا،معماری سرویس گرا و مدیریت فرایندهای کسب و کار،معماری سرویس گرا، مدیریت فرایندهای کسب و کار،BPM،چرخه عمر و اجزای ،SOA،معماری سرویس گرا،معرفی معماری سرویس گرا ،معماری سرویس گرا و غیره می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 8
فرمت فایل docx
حجم فایل 133 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
تحقیق مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا

فروشنده فایل

کد کاربری 2364
کاربر

این تحقیق در مورد مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا در 50 صفحه و در قالب ورد و شامل مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا،معماری سرویس گرا و مدیریت فرایندهای کسب و کار،معماری سرویس گرا، مدیریت فرایندهای کسب و کار،BPM،چرخه عمر و اجزای ،SOA،معماری سرویس گرا،معرفی معماری سرویس گرا ،معماری سرویس گرا  و غیره می باشد.

فهرست

مقدمه  3

سرویس چیست؟  7

واسط مستقل از نرم افزار  9

معماری اطلاعات Information Architecture9

مدیریت محتوا 10

مدیریت دانش     10

آیا به معماری اطلاعات نیاز داریم ؟  10

فرهنگ جامع طراح   11

قابلیت ترکیب سرویس     14

مروری بر تحقیقات    16

معماری سرویس گرا چیست؟ SOA چیست؟  18

سرویس ها چیستند ؟  22

فواید SOA  برای مشتریان بانکها 27

SOA  و اوراق بهادار  28

تغییر معماری نرم افزاری بانک‌ها کافی است؟  29

SOA  در بانکداری اسلامی   30

تهدیدات مهاجرت به معماری سرویس گرا 31

معماری سرویس گرا چیست    32

نقل و انتقال (Tranport ) 41

رابطه بین BPM ، SOA و EA   47

منابع  48

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

معماری سرویس گرا سبکی از سیستم های اطلاعاتی است که بر اتصال سست، قابلیت استفاده مجدد، ترکیب پذیری، پنهان سازی پیاده سازی داخلی و .. تاکید داشته و شامل استانداردهای soap, wsdl, bpel, uddi می شود. از طرف دیگر چگونگی تغییر و تاثیر جنبه های سازمانی (فرایندها، بانک های اطلاعاتی، زیرساخت) در مواجه با معماری سرویس گرا نیاز به توجه بیشتر دارد.

چگونگی ارتباط معماری سرویس گرا با کسب و کار سازمان(خصوصا فرایندها) و تاثیر متقابل آنها جزو موضوعات جذاب و پرطرفدار سالهای اخیر بوده و دهها کتاب و تز دانشگاهی و صدها مستند فنی نیز به این موضوع پرداخته اند که هرکدام از زاویه ای قصد داشته اند ویژگیها و قالبی برای "معماری سرویس گرا سازمانی" ارائه کنند{‌‍لینک 1‍‌‌‌‌‍} {لینک 2‍}. تقریبا اکثر این منابع تاثیر SOA بر جنبه های دیگر سازمان(فرایندها، زیرساخت) را ناچیز دانسته و SOA را غالبا موضوعی "نرم افزاری" به حساب آورده اند. به عبارت واضح تر از دیدگاه آنان، "معماری سرویس گرا" بیشتر از حیث نتایج در لایه نرم افزاری نسبت به سبک های قبلی متفاوت بوده است. این برداشت در طول سالهای 2004 تا 2007 غالب بود و همانگونه که گفته شد اکثر کتب و مستندات معتبر منتشر شده بر این دیدگاه اعتقاد داشتند‍‌‌.

 

اما در کنار دیدگاه اول، به تدریج دیدگاه جدیدتر و کامل تری نیز رشد یافت و در یکی- دو سال اخیر بالغ  شد که معتقد بود "معماری سرویس گرا" بخشی از پارادایم سرویس گرائی(Service-Orientation) است و این پارادایم همانطور که در لایه نرم افزارهای کاربردی منجر به سبک "معماری سرویس گرا"(SOA) می شود، در کسب و کار سازمان نیز می تواند اثربخش بوده و "سازمان سرویس گرا" (SOE) را تعریف کند، همچنین در لایه زیرساخت منجر به "زیرساخت سرویس گرا"(SOI) شود. با این تعریف جدید، پارادایم سرویس گرائی به سه شکل خود را نشان می دهد:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.