دسته بندی | آموزشی |
بازدید ها | 57 |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 19679 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 10 |
روند رو به رشد و علاقه رو به رشد کسب و کارها به استفاده از دیجیتال مارکتینگ در فعالیت های بازاریابی این طرز فکر را در صاحبین کسب و کارها ایجاد کرده که استفاده از تبلیغات و بازاریابی آنلاین تنها روش موثر و کارامد برای موفقیت آنهاست. اما واقعیت اینجاست که نه تنها روش های بازاریابی آفلاین هنوز اثربخش هستند بلکه در بسیاری از موارد بویژه برای SME ها و کسب و کارهای کوچک استفاده از روش های آفلاین هنوز کارایی بیشتری دارد.
در این ویدئو ضمن آموزش تفاوت های این دو نوع از بازاریابی، اهمیت و مزیت های تبلیغات آفلاین نسبت به دیجیتال مارکتینگ را یاد می گیریم.