دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

فروش,مقالات, اجتمای فرهنگی هنری پاورپینت کارآموزی نمونه سوال پایان نامه تحقیق عمومی
دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

فروش,مقالات, اجتمای فرهنگی هنری پاورپینت کارآموزی نمونه سوال پایان نامه تحقیق عمومی

پاورپوینت نقشه های استراتژی در مدیریت استراتژیک


این پاورپوینت در مورد نقشه های استراتژی در مدیریت استراتژیک در 40 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل نقشه های استراتژی در مدیریت استراتژیک،نقشه های استراتژی،هم‌افزایی با جاری‌سازی آبشارگونه،فرآیند تعیین اهداف ،نقشه استراتژی ساصد،نقشه استراتژی سازمانهای غیر انتفاعی،اصول سازمان‌های استراتژی محور وومنابع می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 1
فرمت فایل pptx
حجم فایل 495 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
پاورپوینت نقشه های استراتژی در مدیریت استراتژیک

فروشنده فایل

کد کاربری 2364
کاربر

این پاورپوینت در مورد نقشه های استراتژی در مدیریت استراتژیک در 40 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل:  نقشه های استراتژی در مدیریت استراتژیک،نقشه های استراتژی،هم‌افزایی با جاری‌سازی آبشارگونه،فرآیند تعیین اهداف ،نقشه استراتژی ساصد،نقشه استراتژی سازمانهای غیر انتفاعی،اصول سازمان‌های استراتژی محور  و...ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

 

ازمهمترین خصوصیات کارتهای امتیازی متوازن ایجاد روابط علت و معلولی در مناظر چهارگانه ارزیابی است که این موضوع از طریق ایجاد نقشه های استراتژی ممکن است.

 

یک نقشه استراتژی نحوه تبدیل و انتقال داراییهای نامشهود سازمان را به نتایج با ارزش موردنظر مشتری و سهامداران مالی نشان می دهد. البته ارزش پدیده ای غیرمستقیم است و داراییهای نامشهود مانند دانش و کارکنان به ندرت دارای تاثیر مستقیم برنتایج مالی نظیر درآمد و سود هستند.بهبود داراییهای نامشهود از طریق سلسله روابط علی در چند مرحله میانی موجب ایجاد ارزش درمناظر مالی یا مشتری می شوند.

هنر و علم تدوین ، اجرا و ارزیابی وظیفه ای چندگانه که سازمان را قادر می سازد به هدفهای بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت خود دست یابد  .  

1- مدیریت فعالیتها و فرآیندهای اصلی ، مدیریت و پشتیبانی

2- درک و پاسخ مناسب به تاثیرات محیطی مانند : نیازهای مشتریان تغییرات در اقتصاد ، اجتماع ، سیاست ، فرهنگ و ...

3- لزوم توجه به نیاز و انتظارات متعدد طرف های ذینفع سازمان

4- لزوم دیدگاه برنامه ریزی و آینده نگری در سازمان

5- انعطاف پذیری به هنگام بروز تغییرات عمده

Ùوضعیت آینده ای که سازمان نیل به آن را آرزو دارد .
Ùتصویری ایده آل از آنچه که ما می خواهیم و می توانیم به آن برسیم .
Ùتخیل و الهام از اجزای بسیار مهم یک آرمانند .
Ùیک آرمان را می توان هدف نهایی و غایی یک سازمان دانست .
Ùهدفی که حدود 10 سال وقت برای تحقق آن مورد نیاز است .
Ùیک آرمان باید عبارتی کوتاه، مختصر و مفید باشد .
Ùآرمان سازمان باید به سادگی بیان شده و جذاب، دلچسب و گویا باشد .

چشم انداز عبارتست از دیدگاه ها و نتایجی که مدیران سازمان برای آینده درازمدت سازمان مدنظر دارند و قصد دارند که به آن برسند.

چشم انداز استراتژیک بیانگر آمال و آرزوهای مدیریت سازمان برای آینده است.

چشم انداز یعنی آنچه که می خواهیم باشیم.

v اطمینان از صحت استراتژی و تداوم حرکت آن و بازخورد تحقق اهداف
v شناسایی مشکلات سازمان و زمینه سازی رفع آنها
v فراهم شدن اطلاعات لازم برای برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی
vفراهم شدن رشد و توسعه و بهبود فرایندها
v نظام مند شدن تشویق ها و تنبیه ها
v برقراری ارتباط منطقی بین تفکر مدیران و رفتار کارکنان
v تحت کنترل قرارگیری دارایی های مشهود و نامشهود
v برقراری توازن در ارزیابی ها
v بهبود فرایند برنامه ریزی و تخصیص منابع و تصمیمگیری

1- مدیریت موفق عملکرد دیگر یک گزینه اختیاری نیست .

2- مدیریت عملکرد یعنی پذیرفتن و استقبال کردن از تغییر نه فاصله گرفتن از آن .

3- فرآیندی مستمر و مداوم است نه پروژه ای که یکبار اجرا می گردد .

4- فعالیتی است بر محور کارکنان .

5- به اتفاق کارکنان انجام می شود نه درباره کارکنان .

6- نیروی محرکه آن فاصله موقعیت کنونی و موقعیت مطلوب است .

7- معیارهای مدیریت موفق عملکرد معتبر و قابل درک است .

8- این معیارها از کارایی و اثربخشی و انطباق پذیری گفت و گو می کند .

9- از فنونی استفاده کند که موثر است و به شایستگی آنها را به کار می برد .

10 – داوری نهایی عملکرد بامشتری است واوست که باید راضی و خشنود باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.