دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

فروش,مقالات, اجتمای فرهنگی هنری پاورپینت کارآموزی نمونه سوال پایان نامه تحقیق عمومی

دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

فروش,مقالات, اجتمای فرهنگی هنری پاورپینت کارآموزی نمونه سوال پایان نامه تحقیق عمومی

دانلود پاورپوینت نقش مدیریت خرید و تدارکات در بازرگانی و اقتصاد ایران( فصل اول کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری


دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل اول کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی با عنواننقش مدیریت خرید و تدارکات در بازرگانی و اقتصاد ایران در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 5
فرمت فایل pptx
حجم فایل 486 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
دانلود پاورپوینت نقش مدیریت خرید و تدارکات در بازرگانی و اقتصاد ایران( فصل اول کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)

فروشنده فایل

کد کاربری 227
کاربر

عنوان: دانلود پاورپوینت نقش مدیریت خرید و تدارکات در بازرگانی و اقتصاد ایران( فصل اول کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری)

کتاب سیستمهای "خرید، انبارداری و توزیع" تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی جزو مهمترین منابع درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان " نقش مدیریت خرید و تدارکات در بازرگانی و اقتصاد ایران" می باشد  که در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس-سمینار) درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

اهداف و مدلهای اقتصادکلان

مالیه بین المللی و بازرگانی خارجی ( بین الملل)

بازرگانی داخلی و خارجی ( بین الملل)

تعریف بازرگانی

اهم اصول سیاست بازرگانی

اهم سیاست‌های مبادلاتی در ایران

نتیجه موضوعات مندرج در مقررات عمومی

مزایای خرید داخلی

مزایای خرید خارجی

تشکیلات و سازمان کسب و کار در ایران

نقش و دامنه خرید و تحولات آن

اهمیت اقلام خرید، پیچیدگی عرضه و ماتریس اولویتها

اهم عواملی که یک قلم کالا را با اهمیت می نمایند

مشخصات تجاری،  طراحی و عملکردی محصولات موضوع خرید

زمان مناسب خرید

مدیریت عرضه کنندگان

قیمت گذاری خرید

ابزارهای اصلی تحلیل قیمت

ابزارهای اصلی تحلیل قیمت

معیارهای ارزیابی عملکرد عرضه‌کنندگان و واحد خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.