دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

فروش,مقالات, اجتمای فرهنگی هنری پاورپینت کارآموزی نمونه سوال پایان نامه تحقیق عمومی

دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

فروش,مقالات, اجتمای فرهنگی هنری پاورپینت کارآموزی نمونه سوال پایان نامه تحقیق عمومی

پاورپوینت ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی

پاورپوینت ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی

قلمرو تحقیق از نظر مکانی ، فروشندگان ابزار صنعتی در کل ایران می باشند
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 3
فرمت فایل ppt
حجم فایل 301 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
پاورپوینت ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

پاورپوینت ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی

فروش رابطه ای,وفاداری نگرشی,بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان, مشتری  اطلاعات, افزایش فروش, وضعیت بازار, خدمات پس از فروش, کانال های تماس, بهبود رضایت سنجی مشتریان, گزارش های مدیریتی, گزارش های عملیاتی, ارزیابی

چکیده

در این تحقیق رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی (ابزار صنعتی) و همچنین چگونگی تأثیری که نوع رابطه مشتریان با شرکت در موارد ذیل ، روی وفاداری ایشان دارد بررسی شده است.

الف- رابطه خاصی که مشتریان با فروشنده مستقیم شان برقرار می کنند.

ب- رابطه کلی که مشتریان با شرکت برقرار می کنند.

واژگان کلیدی

فروش رابطه ای ، رفتارهای وفادارانه ، وفاداری نگرشی ، رضایت از فروشنده ، اعتماد به فروشنده ، احتمال انجام معامله در آینده.

فهرست اسلایدها:

         چکیده

          مقدمه

پیشینه تحقیق

اعتماد به شرکت

کیفیت خدمات شرکت عرضه کننده

رفتارهای وفادارانه

روش تحقیق

قلمرو مکانی تحقیقی (جامعه آماری)

روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه

تجزیه و تحلیل داده ها

تحلیل فرضیه اول

تحلیل فرضیه دوم

          تحلیل فرضیه 3

تحلیل فرضیه 4

تحلیل فرضیه5

تحلیل فرضیه6

تحلیل فرضیه7

تحلیل فرضیه8

تحلیل فرضیه9

تحلیل فرضیه10

تحلیل فرضیه یازدهم

تفسیر نتیجه آزمون

نتیجه گیری و تفاسیر

نتیجه گیری کلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.