دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

فروش,مقالات, اجتمای فرهنگی هنری پاورپینت کارآموزی نمونه سوال پایان نامه تحقیق عمومی
دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

دانلود فروش,مقالات,پاورپینت,کارآموزی,تحقیق,پایان نامه,روز ایران

فروش,مقالات, اجتمای فرهنگی هنری پاورپینت کارآموزی نمونه سوال پایان نامه تحقیق عمومی

تحقیق تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،


این تحقیق در مورد تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر در 50 صفحه و در قالب ورد و شامل تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،
دسته بندی اقتصاد
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 261 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
تحقیق تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،

فروشنده فایل

کد کاربری 2364
کاربر

این تحقیق در مورد تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر  در 50 صفحه و در قالب ورد و شامل تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی  در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،نسبتهای سودآورینسبت پرداخت سود سهام،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،بهبود مستمر چیست،کایزن،انواع بهبود،الگوهای بهبود بهره وری ،موانـع ارتـقاءبهـره‌وری،استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،کایزن چیست و غیره می باشد.

فهرست

مقدمه3

نسبت‌های مالی3

فهرست نسبت های مالی3

نسبت‌های فعالیت5

نسبت‌های اهرمی6

نسبت‌های ارزش‌گذاری و رشد 7

نتیجه‌گیری8

نسبت‌های مالی چیست؟ 8

طبقه‌بندی کلی نسبت‌های مالی: 8

نسبت جاری: 9

نحوه محاسبه نسبت: 9

تجزیه‌وتحلیل نسبت: 9

استفاده‌کنندگان از نسبت جاری: 10

نحوه محاسبه نسبت: 11

انواع نسبت‌های نقدینگی13

تجزیه‌وتحلیل نسبت: 14

نسبت سود عملیاتی: 14

نسبت بازده ارزش ویژه: 15

نسبت بازده دارایی‌ها: 16

هدف از تغییر*18

بهبود مستمر19

متدولوژیهای بهبود مستمر21

کایزن چیست؟ 23

بهبود مستمر و تدریجی با بهره گیری از مشارکت کارکنان23

مدیریت و کایزن23

مدل مدیریت کایزنی24

اصول دمینگ 324

مراحل اجرای کایزن عملی25

ساختار سلسله مراتبی تصمیم در سازمان27

‌اجرای نظام آراستگی29

نهضت برچسب قرمز30

تبلیغات33

سیستم مدیریتی ” بهبود مستمر” چیست؟ 41

کایزن چیست؟ 44

*رویکرد تحول سازمانی : 45

چرخه دمینگ: 48

تطور سازمانی  *49

منابع51

مقدمه

برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی یک شرکت نمی‌توان فقط به صورت‌های مالی و ارقام آن اکتفا نمود. بلکه ایجاد ارتباط معنی‌دار میان مفاهیم و اقلام این صورت‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، دیدگاه جامع‌ و دقیق‌تری برای بررسی وضعیت فعلی شرکت و پیش‌بینی آینده آن به‌دست می‌دهد.

نسبت‌های مالی

نسبت‌های مالی،  از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.

نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.

نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد

تحلیل نسبت های مالی با مقایسه‌ی دو قلم در صورت‌های مالی انجام می‌شود. نسبت نهایی می‌تواند به شیوه‌ای تفسیر شود که با تفسیر هر قلم به شکل جداگانه امکان‌پذیر نیست. نسبت های مالی را می‌توان براساس آنچه که اندازه‌گیری می‌کند؛ دسته‌بندی کرد: سودآوری، نقدینگی، فعالیت، اهرم، ارزش‌گذاری و رشد که هر کدام از آنها زیرمجموعه‌های خود را دارند.

فهرست نسبت های مالی

در اینجا فهرستی از نسبت های مالی مختلف معرفی می‌شود. در نظر داشته باشید که اکثر نسبت‌ها را می‌توان با ضرب کردن در عدد ۱۰۰، به درصد تبدیل کرد. هر نسبت به طور خلاصه معرفی می‌شود.

نسبت‌های سودآوری

این نسبت‌ها میزان ﻣﻮفقیت ﺷﺮﻛﺖ را درﻛﺴﺐ ﺳﻮد ﻣﻮرد ﺗﺠﺰیه و تحلیل ﻗﺮار می‌دﻫﺪ.

۱. نسبت سود ناخالص = سود ناخالص / فروش خالص

این نسبت میزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.